Μέσα από την Εκπαίδευση, ανακαλύπτουμε τη Δύναμη της Ιστορίας και Δημιουργίας μας

Η Γέννηση του Potential:
Δημιουργώντας Ένα Καινοτόμο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Αναγνωρίζοντας την αδυναμία του συστήματος να αγκαλιάσει τη διαφορετικότητα, συγκέντρωσα μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων με όραμα και δημιουργήσαμε το Potential.
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δίνει έμφαση:
Στην ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των μαθητών.
Στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα και έξω από την τάξη.
Στην αναγνώριση και ανάδειξη της διαφορετικότητας.
Το Potential δίνει στα παιδιά τα εργαλεία για να δουν πέρα από τις αδυναμίες τους, να ανακαλύψουν το δυναμικό τους και να πιστέψουν σε αυτό.
Η Αποστολή μας:
Ενδυνάμωση των Μαθητών
Μέσα και Έξω από την Τάξη
Το potential, είναι το πρόγραμμα που θα θέλαμε να μας διδάξουν γιατί βαθιά μέσα μας είμαστε ακόμα αυτά τα παιδιά,που θέλουν να βοηθήσουν και αλλά παιδιά να βρουν το δρόμο και την αυτοπεποίθηση, να πιστέψουν στον εαυτό και στις δυνατότητες τους.
Η Ιστορία πίσω από την
δημιουργία του POTENTIAL
Από το δημοτικό ακόμα, όταν με ρωτούσαν τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω απαντούσα Βιολόγος. H αγάπη μου για το περιβάλλον και τα ζώα, η μαγεία που κρύβει η δημιουργία του σύμπαντος πάντα μου ασκούσε μια ανεξήγητη έλξη. Στάθηκα τυχερή και απέκτησα από νωρίς το πρώτο μου μικροσκόπιο και άρχισα να μπαίνω βαθύτερα στην κατανόηση του μικρόκοσμου και ήταν σαν να άνοιξε μια καινούργια πόρτα στο μυαλό μου, σαν να μου φανερώθηκε ένας ολοκαίνουργιος κόσμος. Χρόνια μετά και αφού τελείωσα το πτυχίο στο τμήμα Βιολογίας του πανεπιστήμιου Πατρών, έκανα ειδίκευσή στην εξέλιξη και μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο Κύπρου στη μοριακή βιολογία και γενετική, ένιωσα περήφανη που έκανα το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα και δήλωνα πανέτοιμη, να εφαρμόσω στην πράξη, την γνώση και την εμπειρία που είχα αποκτήσει στα θρανία.


Η Μετάβαση: Από τη Θεωρία στην
Πράξη και ο Επαναπροσδιορισμός
Δυστυχώς όμως η θεωρία από την πράξη, αποδείχτηκαν πολύ μακριά. Η μικρή Κύπρος, στάθηκε “μικρή”, στην απορρόφηση ειδικών επιστημόνων, και το έδαφος άγονο, ανίκανο να αφήσει τα επαγγελματικά όνειρα τους να ανθήσουν, ωθώντας τους με μαθηματική ακρίβεια στο συμβιβασμό. Όμως η ζωή είναι μικρή για συμβιβασμούς, έτσι αποφάσισα να επιστρέψω στην αφετηρία και να επαναπροσδιορίσω τον εαυτό μου. Να διώξω την όποια ταμπέλα είχα φορτωθεί ή μου είχαν φορτώσει και να βρω ξανά τον εαυτό μου. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω βαθιά μέσα μου, πολύ βαθιά, πιο κάτω από τα πρέπει και τις επιταγές της κοινωνίας για να βρω την μοναδικότητα μου, να βρω την ταυτότητα μου, να βρω τον ακρογωνιαίο μου λίθο και ίσως σκέφτηκα να σταθώ τυχερή και να βρω ένα καινούργιο “παιδικό” όνειρο και τότε βρήκα κάτι το οποίο γέμιζε πραγματικά την καρδία μου με ανυπομονησία και ενθουσιασμό, βρήκα το νέο μεγάλο μου όνειρο, να δημιουργήσω ένα νέο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που να αναγνωρίζει τις δεξιότητες κάθε παιδιού και να αγκαλιάζει την διαφορετικότητα του, αυτό ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση, στα σχολικά μου χρόνια, να γίνω αποδεκτή.
Γιατί μπορεί μεγαλώνοντας να ανακάλυψα ότι η δική μου διαφορετικότητα οφειλόταν στον ψηλό δείκτη νοημοσύνης (με IQ πάνω από 130, μέλος της MENSA), το σύστημα όμως όχι μόνο δεν αναγνώρισε και ανάδειξε αυτή την διαφορετικότητα, αλλά προσπάθησε να την γεμίσει ανασφάλειες, για την δική του αδυναμία.
